xm@gz

Runners spend a lot of time in their heads.

Ferramentas e Plan de traballo

Deixar un comentario

Ferramentas de Traballo

Actualmente levo uns 700km coas K-Swiss Konejo II NP. Son unhas zapatillas dunha relación calidade precio moi boa. Cos quilómetros que levan ás costas teñen unha suela ainda en moi bo estado e non están empezando a rachar por ningún lado. Perderon amortiguación pero realmente ainda cumplen perfectamente a súa función. En relación a outras zapatillas que usei, con estos quilómetros ao lombo, xa estaban en peor estado.

Como ferramenta de motivación e para conservar a saúde dos xeonllos ante a carga de quilómetros que me esperan, merquei dous pares de zapatillas. Farei uns 100 quilómetros con cada un para ver cal vou reservando para que en outubro esté en mellores condicións de uso e nos entrenos irei gastando o outro. Seguramente me decante no entreno en usar o que sexa máis acolchado, amortiguado, menos roce, se quenten menos os pes (estamos no verán). Creo que con ningún dos dous terei problemas, pero hai que rodalas ben para sentir cómo son.

Como sempre noto a diferencia no axuste na zona do empeine entre ambos pes, pero é o normal. Os primeiros días hai que ir xogando coa presión dos cordóns ate atopar a presión axeitada.

Mizuno Wave Inspire 7
Pilleinas en blanco ainda que non me desagradaban en gris/bermello.

Mizuno Wave Inspire 7

Mizuno Wave Inspire 7

Vídeo coas características principais


88€ en wiggle

Brooks Adrenaline 11

Brooks Adrenaline GTS 11

Brooks Adrenaline GTS 11

Vídeo coas características principais


Personalmente son máis “bonitas” éstas que as Mizuno. A sensación con elas é parecida aínda que a zona anterior é algo máis estreita pero a tela axustase ben. Ten unha zona na lengueta para pasar o cordón e evitar que vaia xirando ao exterior na carreira. 87€ en wiggle en cor bermella/gris.

Finalmente comentar que pilleinas na taia 7.5UK cando normalmente collo a 7. Arrisqueime un pouco pois gústame notar o pe suxeito pero teño que dicir que axustan moi ben. As do 7 tiña que pasar un par de semanas ate que estaban un pouco amoldadas ao pe. Era algo buscado, pero sacrifiquei un pouco de axuste para darlle libertade ao pe con tanto quilómetro que me queda por diante…….

Cinta elástica Reebok
Cinta elástica Reebok
Merecen aparecer tamén aquí. Merquinas hai uns 4 anos e é un trebello moi xeitoso pois permite facer exercicios variados de forza tanto para brazos coma pernas. Non pesan nada, fáciles de levar, versátiles… por só 15€. Cóstame moito facer ximnasia e “pesas”, non me motiva nada, pero é necesario para correr moito e con saúde. Hai uns anos empecei a facer uns exercicios básicos de pilates con certa regularidade e realmente nótase a súa influencia. Na miña primeira Media o factor limitante foi máis o cargado que tiña a zona do pubis e cuadriceps que a falta de forzas. Non podía correr máis co medo a romper de todo. Dende entón nunca máis me pasou de novo.

Edito: NON recomendo seguir este plan. Fáltanlle, na miña opinión, ir facendo tiradas cada vez máis longas para irse achegando a distancia de Maratón.

O Plan de traballo é o seguinte.
Entrenamento 17 semanas para 3.30 en runners.es
Seguireino case sempre, pois axuda a manter a concentración e a constancia no traballo, pero adaptareino según participe ou non en carreiras, a disponibilidade de tempo, etc.
Plan de 17 semanas para bajar de 3:30:00 en maratón

 
M
X
V
D
1
60′ + pesas 60′ + escaleras + pesas 60′ + escaleras + técnica de carrera + 10 rectas 90′ progres. +TC
2
60′ + pesas 60′ + escaleras + pesas 60′ + tobillos + pesas + 2 rectas 90′ progres. +TC
3
60′ + pesas 25′ + 2 x7 cuestas de 40 ms + 1 x 200 en llano después de cada grupo + 15′ máximo desnivel. Bajar andando 60′ + tobillos + pesas + 2 rectas 90′ progres. +TC
4
60′ + pesas 25′ + 5 cuestas de 2′ + 5 x 1′ en bajada + 15′ rec: bajar al trote 1′ 25′ + 2 circuitos oberón + 10′ Competición de 10 km ó: 95′ progres. +TC
5
60′ + pesas 25′ + 2 cuestas de 4′ + 2 x 2′ en bajada + 15′ rec: bajar al trote 90” 60′ + tobillos + pesas + 2 rectas 95′ (60′ de 6’00” a 5’20”; 25′ de 5’20” a 4’45” y 10′ de 4’45”a 4’30”)
6
60′ + pesas 25′ + 4 x 9′ + 15′ rec:1′ 60′ + tobillos + pesas + 2 rectas 95′ (60′ de 6’00” a 5’20”; 25′ de 5’20” a 4’45” y 10′ de 4’45”a 4’30”)
7
60′ + pesas 25′ + 8 x 3′ en llano + 15′ rec:1′ 60′ + pesas 100′ (60′ de 6’00” a 5’20”; 25′ de 5’20” a 4’45” y 15′ de 4’45”a 4’25”)
8
60′ 25’+ 30′ de cambios de ritmo de 45” a 4′ + 15′ 45′ muy suaves + tobillos + 8 rectas Competición de 10 a 15 km
9
65′ + pesas 25′ + 5×2000 + 15′ rec:1′ 9:25-8:35 65′ + pesas 100′ (60′ de 6’00” a 5’20”; 25′ de 5’20” a 4’45” y 15′ de 4’45”a 4’25”)
10
65′ 25′ + 6 x 1000 + 15′ rec: 1′ 4’40” a 4’15” 45′ muy suaves + tobillos + 8 rectas Competición (mejor de 21 km)
11
65′ + pesas 25′ + 15 x 300+ 15′ rec: 45” De 1’14” a 1’06” 65′ + pesas + rectas 105′ (60′ de 6’00” a 5’20”; 30′ de 5’20” a 4’45” y 15′ de 4’45”a 4’25”)
12
65′ + pesas 25’+ 3 x 4000 +15′ r:90” 19’50”, 19’00” y 17’40” 65′ + pesas + 2 rectas 105′ (60′ de 6’00” a 5’20”; 30′ de 5’20” a 4’45” y 15′ de 4’45”a 4’25”)
13
25’+ 2 x 5000 +15′ r:2′ trote 23’45”y 22’00” 70′ + pesas 25′ + 10 x 1000 + 15′ rec: 1′ 4’35” a 4’05” 110′ prog (60′ de 6’00” a 5’20”; 30′ de 5’20” a 4’40” y 20′ de 4’40”a 4’20”)
14
70′ 25′ + 6 x 1000 + 15′ rec: 1′ 4’35” a 4’15” 45′ muy suaves + tobillos + 8 rectas Competición en un Medio Maratón. Hay que intentar bajar de 1h 32′
15
70′ 25’+3×3000 +15′ re: 90” 14’15 a 13:00 70′ + pesas + 2 rectas 110′ prog (60′ de 6’00” a 5’20”; 30′ de 5’20” a 4’40” y 20′ de 4’40”a 4’20”)
16
65′ + 2 rectas (mejor hacerlo el lunes) TEST: 25′ +2×6000+ 15′ Rec: 90” 1º a 28:30 y 2º 25:15 60′ + tobillos + 2 rectas (mejor el sábado) 90′ prog suave (6’00” a 4’30” ) + 6rectas
17
60′ 25′ + 5×1000+15′ rec:1′ De 4’40” a 4’15” 40′ + tobillos + 2 rectas MARATÓN Pasar la mitad en 1h 44’20”, como muy rápido (si es llana)

Se asimilo ben o esforzo e son constante probablemente baixe bastante das 3:30. Ou polo menos é o que me pasou cando fixen a primeira Media: seguín o entreno para baixar de 1:40 pero xa mediada a preparación dábame conta de que ía facer moito mellor tempo (fixen 1:29). Se todo vai ben ahí por agosto xa saberei se vou para facer determinada marca ou se “simplemente” me conformo con rematar a proba.

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair / Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair / Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair / Cambiar )

Google+ photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google+. Sair / Cambiar )

Conectando a %s