Las horas – Michael Cunningham

Título: Las horas (1999)
Autor: Michael Cunningham

portada
Portada, na web do autor

Una mañana de 1923, en un suburbio de Londres, Virginia Woolf se despierta con la idea que se convertirá en La señora Dalloway. En los años noventa, en Nueva York, Clarissa Vaughan compra flores para una fiesta en honor de Richard, un antiguo amigo enfermo de SIDA que ha recibido un importante premio literario. En 1949, Laura Brown, un ama de casa de Los Angeles, prepara una tarta de cumpleaños para su marido con la ayuda de su hijo pequeño. Éstas son las tres mujeres, y los momentos de partida, de Las horas, una emotiva novela que se adentra en el mundo de Virginia Woolf con extremada sensibilidad e inteligencia. Al igual que la protagonista de su obra, los personajes se debaten entre la soledad, la desesperanza y el amor por la belleza y la vida hasta unirse en un trascendente final.

Esta novela merece ser lida con calma para poder apreciar as sutilezas de caracter das protagonistas, para apreciar a vertixe que sinten ante a súa vida, sinten (a lo menos dúas) que están presas e viven con excitación e medo a posibilidade de fuxir. Demasiados matices que apreciar si coma min a les dando puntadas soltas. Así, non me atrevo a facer máis xuizo sobre ela que dicir que merece ser lida e reseñar a súa lectura.

As horas, intentamos atrapalas na memoria, pero quizáis sexa máis importante ser conscientes, en tempo presente, de que existen así como da súa… excepcionalidade.

The hours, na web do autor.

Qué che pareceu esta novela? viches a película?
Podes compartir este artigo utilizando as seguintes iconas de redes sociais e se che presta podes deixar un comentario ou opinión na caixa de texto inferior. Grazas!

Advertisements

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair / Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair / Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair / Cambiar )

Google+ photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google+. Sair / Cambiar )

Conectando a %s